Promocja kliniki w ramach marketingu szeptanego

Promocja kliniki w ramach marketingu szeptanego

Opinie

Przychodnia została przeniesiona w 2019 roku
~Mieszkanka osiedla
Lipoliza iniekcyjna przynosi cudowny efekt. Polecam.
Sabina
Bardzo polecam. Dobrze, że istnieje coś takiego jak hospicjum domowe.
Kamila
Zespół specjalistów jest pomocny, sympatyczny i wykwalifikowany. Szybko, bez kolejek. Jestem zadowolona z wizyty.
~Maria
Panie w gabinecie zabiegowym przemiłe, uśmiechnięte.
Jestem tam dość częstą pacjenką i nigdy mi sie nie zdażyło narzekać na cokolwiek.<...
~AGA
Chodzę tylko i wyłącznie do Kliniki Medycyny Estetycznej Dr Parda Warszawa a zaczęło się przypadkiem mąż kupił mi voucher w prezencie :D A ter...
natali
Panie z rejestracji powinny już dawno być wyrzucone z pracy. Wręcz nienawidzą ludzi. Utrudniają dostęp do lekarzy. Działają na szkodę pacjenta...
~ona
USŁUGI W TEJ PRZYCHODNI SĄ BARDZO ZŁE. NIKT NIE ODBIERA TELEFONU. BRAK MOZLIWOŚCI UMÓWIENIA WIZYTY.
~prawda
Indywidualna opieka dla każdego pacjenta. Polecam.
Dominika
Polecam wirówkę do osocza MesoPRP+. Odkąd zakupiłam ją do mojego gabinetu, zabiegi są o wiele szybsze, łatwiejsze w obsłudze urządzenie popra...
~Marta Chrobrak

Mnóstwo klinik medycyny estetycznej funkcjonuje obecnie na rynku, oferując różnego rodzaju zabiegi mające na celu rozwiązanie problemu zdrowotnego lub usunięcie defektu kosmetycznego. Przyczynia się to do sytuacji, w której kliniki i gabinety muszą poniekąd walczyć o uwagę pacjenta, aby uzyskać satysfakcjonujące efekty sprzedażowe. Niestety nie jest to zbyt prostym zadaniem ze względu na spore ograniczenia z zakresu reklamowania klinik spowodowane zakazem promocji usług medycznych (szczegółowo o tym mówi uchwała Naczelnej Rady Lekarskiej). Kliniki medycyny estetycznej mają jednak pewne, w pełni legalne i etyczne możliwości, które praktykuje Agencja Interaktywna Argonium.

Jak legalnie promować klinikę?

Zakaz reklamowania klinik medycyny estetycznej, a w zasadzie jakiejkolwiek działalności leczniczej, nie obejmuje posiadania własnej strony www informującej o świadczonych usługach, ich cenach czy sposobie kontaktu z pracownikami. Dodając jednak na takowej witrynie treści, należy stosować się pewnych zasad, aby prowadzone działania były zgodne z przepisami prawa. Na stronie internetowej kliniki absolutnie nie wolno wartościować metod leczenia ani do nich zachęcać, jak również zakazane jest komunikowanie o braku działań niepożądanych w przypadku skorzystania z podanych preparatów lub usług przy użyciu konkretnego urządzenia. Witryna kliniki powinna mieć charakter wyłącznie informacyjny, co także może pozytywnie oddziaływać na użytkowników Internetu.

Profesjonalna strona www, estetyczne zdjęcia, poprawne stylistycznie i wyczerpujące tematycznie treści mogą same w sobie zachęcić pacjenta do skorzystania z usług danej kliniki. Lubimy czuć się dobrze poinformowani i obsłużeni przez sympatyczny i pomocny personel - te elementy mogą być odzwierciedlone w postaci treści udostępnionych na stronie internetowej kliniki medycyny estetycznej. Kolejną wartą rozważenia możliwością jest marketing szeptany w promocji kliniki stanowiący chętnie wykorzystywaną strategię w budowie wizerunku firmy.

Budowa wizerunku kliniki

Skąd czerpiesz informacje na temat polecanych lekarzy, skutecznych metod leczenia czy profesjonalnych klinik? Większość osób z pewnością odpowie na to pytanie jednakowo: "z opinii". Dokładnie tak, o wysokich standardach usług świadczonych przez daną klinikę medycyny estetycznej mówią wypowiedzi pacjentów. Dlatego też warto ich zachęcać do dzielenia się doświadczeniami z wizyty w danej klinice oraz dbać o nawiązywanie z nimi kontaktu. Zwracamy jednak uwagę na fakt, że opinie na temat kliniki to miecz obusieczny. Pozytywne mogą zachęcić innych użytkowników Internetu do skorzystania z usług danej firmy, zaś negatywne mogą jeszcze skuteczniej zrazić. Chyba nikogo nie zdziwi, że częściej niezadowoleni pacjenci wypowiadają się na forach, stronach internetowych, itp. niż osoby w pełni usatysfakcjonowane udzieloną pomocą i standardem usług.

Najlepszym zabezpieczeniem przed negatywnymi komentarzami jest zatrudnienie fachowego personelu, dbanie o poziom usług i pełen profesjonalizm. Zdarzają się jednak sytuacje, na które nie zawsze mamy wpływ. Jeśli w takim przypadku otrzymamy niepochlebną opinię, warto po prostu przeprosić. Źle wygląda wykłócanie się w Internecie o rację, co nie znaczy, że nie wolno nam uprzejmie wyjaśnić sprawy, gdy ktoś mija się z prawdą. Za pozytywny komentarz warto natomiast podziękować. Agencja interaktywna Argonium może zająć się budową wizerunku Twojej kliniki przy wykorzystaniu marketingu szeptanego czy poprzez stworzenie profesjonalnej strony www. Wszystkie podejmowane przez tę firmę działania mają na uwadze delikatność tematu i wymogi rozważnego podejścia do niego miedzy innymi ze względu na przepisy prawa.

Opinie (0)
Dodaj swoją opinię
Twoja ocena ogólna:

Zobacz również

Ewa Schmidt Gabinet Dentystyczny
Jagiellońska, 3, Warszawa
5/5 (1 opinia)
Przychodnia Wilanów
Sarmacka, 10c, Warszawa
5/5 (1 opinia)
Onkomedica - Centrum Onkologii Warszawa
Arkuszowa 73, 01-934 Bielany
5/5 (5 opinii)
Przychodnia Specjalistyczna Rehavitae
Denkowska 45a, 27- 400
Oceń przychodnię
jako pierwszy
 Prywatne Pogotowie Medicover
Rzeczypospolitej, 5, Warszawa
5/5 (1 opinia)
chirurg naczyniowy -  dr Paluch
Josepha Conrada 24, 01-922 Bielany
Oceń przychodnię
jako pierwszy
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego
Krypska , 39, Warszawa
5/5 (1 opinia)
Magodoncja
Grochowska, 323, Warszawa
5/5 (9 opinii)
Centrum Medyczne Bonifratrów Zakunu Szpitalnego Św. Jana Bożego
Sapieżyńskiej, 3, Warszawa
5/5 (1 opinia)
Przychodnia Wrzeciono SPZZLO Warszawa-Żoliborz
Wrzeciono, 10C, Warszawa
1/5 (1 opinia)

Wpływ palenia tytoniu na ryzyko zachorowania na nowotwór
Palenie tytoniu to jedno z największych zagrożeń dla zdro...
Rak nosogardzieli: Kluczowe informacje dla pacjentów
Jeden z najbardziej niebezpiecznych i agresywnych nowotworó...
Zastosowanie biopsji płynowej w diagnozie nowotworów
Onkologia to dziedzina medycyny, która zajmuje się rozpozn...
Rak macicy - przyczyny, objawy, metody leczenia
Rak macicy to jedno z najczęstszych nowotworów złośliwyc...
Jak technologia 3D rewolucjonizuje onkologię?
Onkologia jest dziedziną medycyny, która zajmuje się bada...
Botox – skuteczny sposób na migrenę?
Niedawno znów zrobiło się głośno o botoksie, ale tym ra...
Zastosowanie rtg w diagnostyce stomatologicznej
Zastosowanie rentgenowskiego badania obrazowego w diagnostyc...
Ultradźwięki w leczeniu periodontologicznym
Leczenie periodontologiczne jest niezwykle istotne dla utrzy...
Hemoroidy w ciąży - jak leczyć?
Choroba hemoroidalna niezwykle często dotyka kobiet w cią...
Higiena aparatów ortodontycznych a zdrowie zębów
Higiena jamy ustnej jest niezwykle istotna dla utrzymania zd...