Promocja kliniki w ramach marketingu szeptanego

Promocja kliniki w ramach marketingu szeptanego

Opinie

Czy kierownictwo tej pseudo placówki czyta te komentarze? Chyba nie, bo na rejestracji to śmierdzi PRL-em. Może chociaż użyć LYSOL? A zgniłle ...
~Do Kierownika.
Dr. Łukasz Paluch to bardzo dobry specjalista w tej dziedzinie.
Mariusz
nikt nie odbiera telefonów
~nikt nie odbiera telefonów
zapisałam się do szkoły rodzenia. Bardzo pomogło mi to nie tylko w ciąży ale zwłaszcza w trakcie porodu. Na początku nie byłam zbyt optymistyc...
Marta
Gorąco polecam Aftident każdemu, kto zmaga się z tymi bolesnymi dolegliwościami w jamie ustnej.
Oliwa Stec
Robiłam nici bardzo miła obsługa, przytulne miejsce. Bardzo pomocni i uśmiechnięci ludzie, którzy kompleksowo podchodzą do każdego problemu. J...
Gosia Pelc
Rejestracja praktycznie nie pracuje. Do POZ dla dzieci nie można się dodzwonić. A jeżeli jakimś cudem to się uda to i tak nie ma numerków. Wie...
~Marek
Jestem bardzo zadowolona z tej przychodni.
Katarzyna
Warto zgłosić się do Doppler Instytut z takimi problemami.
Kasia

Mnóstwo klinik medycyny estetycznej funkcjonuje obecnie na rynku, oferując różnego rodzaju zabiegi mające na celu rozwiązanie problemu zdrowotnego lub usunięcie defektu kosmetycznego. Przyczynia się to do sytuacji, w której kliniki i gabinety muszą poniekąd walczyć o uwagę pacjenta, aby uzyskać satysfakcjonujące efekty sprzedażowe. Niestety nie jest to zbyt prostym zadaniem ze względu na spore ograniczenia z zakresu reklamowania klinik spowodowane zakazem promocji usług medycznych (szczegółowo o tym mówi uchwała Naczelnej Rady Lekarskiej). Kliniki medycyny estetycznej mają jednak pewne, w pełni legalne i etyczne możliwości, które praktykuje Agencja Interaktywna Argonium.

Jak legalnie promować klinikę?

Zakaz reklamowania klinik medycyny estetycznej, a w zasadzie jakiejkolwiek działalności leczniczej, nie obejmuje posiadania własnej strony www informującej o świadczonych usługach, ich cenach czy sposobie kontaktu z pracownikami. Dodając jednak na takowej witrynie treści, należy stosować się pewnych zasad, aby prowadzone działania były zgodne z przepisami prawa. Na stronie internetowej kliniki absolutnie nie wolno wartościować metod leczenia ani do nich zachęcać, jak również zakazane jest komunikowanie o braku działań niepożądanych w przypadku skorzystania z podanych preparatów lub usług przy użyciu konkretnego urządzenia. Witryna kliniki powinna mieć charakter wyłącznie informacyjny, co także może pozytywnie oddziaływać na użytkowników Internetu.

Profesjonalna strona www, estetyczne zdjęcia, poprawne stylistycznie i wyczerpujące tematycznie treści mogą same w sobie zachęcić pacjenta do skorzystania z usług danej kliniki. Lubimy czuć się dobrze poinformowani i obsłużeni przez sympatyczny i pomocny personel - te elementy mogą być odzwierciedlone w postaci treści udostępnionych na stronie internetowej kliniki medycyny estetycznej. Kolejną wartą rozważenia możliwością jest marketing szeptany w promocji kliniki stanowiący chętnie wykorzystywaną strategię w budowie wizerunku firmy.

Budowa wizerunku kliniki

Skąd czerpiesz informacje na temat polecanych lekarzy, skutecznych metod leczenia czy profesjonalnych klinik? Większość osób z pewnością odpowie na to pytanie jednakowo: "z opinii". Dokładnie tak, o wysokich standardach usług świadczonych przez daną klinikę medycyny estetycznej mówią wypowiedzi pacjentów. Dlatego też warto ich zachęcać do dzielenia się doświadczeniami z wizyty w danej klinice oraz dbać o nawiązywanie z nimi kontaktu. Zwracamy jednak uwagę na fakt, że opinie na temat kliniki to miecz obusieczny. Pozytywne mogą zachęcić innych użytkowników Internetu do skorzystania z usług danej firmy, zaś negatywne mogą jeszcze skuteczniej zrazić. Chyba nikogo nie zdziwi, że częściej niezadowoleni pacjenci wypowiadają się na forach, stronach internetowych, itp. niż osoby w pełni usatysfakcjonowane udzieloną pomocą i standardem usług.

Najlepszym zabezpieczeniem przed negatywnymi komentarzami jest zatrudnienie fachowego personelu, dbanie o poziom usług i pełen profesjonalizm. Zdarzają się jednak sytuacje, na które nie zawsze mamy wpływ. Jeśli w takim przypadku otrzymamy niepochlebną opinię, warto po prostu przeprosić. Źle wygląda wykłócanie się w Internecie o rację, co nie znaczy, że nie wolno nam uprzejmie wyjaśnić sprawy, gdy ktoś mija się z prawdą. Za pozytywny komentarz warto natomiast podziękować. Agencja interaktywna Argonium może zająć się budową wizerunku Twojej kliniki przy wykorzystaniu marketingu szeptanego czy poprzez stworzenie profesjonalnej strony www. Wszystkie podejmowane przez tę firmę działania mają na uwadze delikatność tematu i wymogi rozważnego podejścia do niego miedzy innymi ze względu na przepisy prawa.

Opinie (0)
Dodaj swoją opinię
Twoja ocena ogólna:

Zobacz również

Klinika Medycyny Estetycznej Dr Parda Warszawa
Gruszek i Jabłek 7, 05-502 Piaseczno
5/5 (28 opinii)
Przychodnia Kleczewska SPZZLO Warszawa-Żoliborz
Kleczewska, 56, Warszawa
3/5 (2 opinie)
Przychodnia Lekarska przy ulicy Dąbrowskiego 75a
Dąbrowskiego, 75A, Warszawa
2/5 (7 opinii)
PPOZ dla Dorosłych Przychodni SPZZLO Warszawa-Żoliborz
Żeromskiego, 13, Warszawa
5/5 (1 opinia)
Poradnia alergologiczna w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego
Dąbrowszczaków, 5a, Warszawa
5/5 (1 opinia)
Przychodnia Tykocińska 34
Tykocińska, 34, Warszawa
5/5 (1 opinia)
Przychodnia Elbląska SPZZLO Warszawa-Żoliborz
Elbląska, 35, Warszawa
2.33/5 (3 opinie)
Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
Szaserów, 128, Warszawa
5/5 (1 opinia)
 Prywatne Pogotowie Medicover
Rzeczypospolitej, 5, Warszawa
5/5 (1 opinia)
Centrum Medyczne CMP Białołęka - Przychodnia
Berensona, 11, Warszawa
5/5 (1 opinia)

Wpływ palenia tytoniu na ryzyko zachorowania na nowotwór
Palenie tytoniu to jedno z największych zagrożeń dla zdro...
Rak nosogardzieli: Kluczowe informacje dla pacjentów
Jeden z najbardziej niebezpiecznych i agresywnych nowotworó...
Zastosowanie biopsji płynowej w diagnozie nowotworów
Onkologia to dziedzina medycyny, która zajmuje się rozpozn...
Rak macicy - przyczyny, objawy, metody leczenia
Rak macicy to jedno z najczęstszych nowotworów złośliwyc...
Jak technologia 3D rewolucjonizuje onkologię?
Onkologia jest dziedziną medycyny, która zajmuje się bada...
Badania obserwacyjne dla sektora medycznego - na czym polegają?
Badania obserwacyjne należą do badań podstawowych, który...
Nadwrażliwość zębów a codzienna pielęgnacja jamy ustnej
Nadwrażliwość zębów to powszechny problem, który dotyk...
Palenie tytoniu i jego wpływ na występowanie aft
Palenie tytoniu jest jednym z głównych czynnik&oacut...
Czym się zajmuje lekarz flebolog?
Lekarz flebolog to osoba, która zajmuje się badaniem...
Jak działa psychodietetyka?
Coraz bliżej Nowy Rok, który dla wielu z nas jest wyznaczn...