Rozwój rynku medycyny estetycznej przyczynił się do dostępności dużej ilości klinik i gabinetów, zwłaszcza w Warszawie i jej okolicach. Z usług klinik medycyny estetycznej korzysta coraz więcej pacjentów szukających pomocy w poradzeniu sobie z różnego rodzaju defektami kosmetycznymi lub problemami zdrowotnymi. Bogaty rynek medycyny estetycznej sprawia, że trudno dotrzeć do grupy docelowej bez dokładnie przemyślanych działań promocyjnych. Reklamowanie usług medycznych jest jednak zakazane przez prawo (uchwała Naczelnej Rady Lekarskiej), więc informowanie o świadczonych usługach może odbywać się w zakresie ograniczonym. Agencja interaktywna Argonium może zająć się promocją Twojej kliniki, stosując jedynie etyczne i legalne praktyki.
Jawne reklamowanie kliniki medycyny estetycznej jest zakazane przez polskie prawo - nie oznacza to jednak, że nie wolno informować o świadczonych usługach przez firmę. Klinika medycyny estetycznej może choćby posiadać swoją własną stronę internetowej, w której udziela informacji na temat swojej działalności oraz zakresu usług. Treści na stronie www kliniki medycyny estetycznej nie mogą zachęcać do skorzystania z konkretnej metody leczenia, wartościować ich ani sugerować brak skutków niepożądanych podczas korzystania z różnych środków. Strona internetowa danej kliniki medycyny estetycznej może w zasadzie jedynie mieć charakter informacyjny, co oczywiście odpowiednio wykorzystane również może stanowić formę promocji. Pacjent chętniej skorzysta z usług kliniki, której strona jest atrakcyjna wizualnie i udziela wyczerpujących informacji na temat świadczonych usługach wraz z ich cennikiem. Specjaliści pracujący w agencji interaktywnej Argonium mogą zająć się stworzeniem dla Twojej kliniki profesjonalnej strony www wraz z regularnym publikowaniem na niej wartościowych i unikalnych treści.
Dana klinika medycyny estetycznej może być również dostępna na innych serwisach, forach czy mediach społecznościowych - oczywiście według zasad przedstawionych pokrótce powyżej. Kliniki mogą informować o świadczonych usługach, nie wartościując ich oraz nie namawiając do nich pacjentów. Rzecz ma się jednak inaczej w przypadku samych użytkowników Internetu, którzy śmiało mogą dzielić się opiniami na temat klinik, metod leczenia czy samych lekarzy. Dużo pacjentów sugeruje się właśnie nimi podczas wyboru spełniającego ich oczekiwania miejsca zajmującego się działalnością leczniczą. Marketing szeptany w promocji kliniki stanowi zatem skuteczne narzędzie reklamy, które stosowane w ramach etycznych i zgodnych z prawem praktyk może przynieść satysfakcjonujące efekty.
Dużo chętniej opiniami w Internecie dzielą się pacjenci niezadowoleni z wizyty niż ci mający wyłącznie pozytywne doświadczenia. Wypowiedzi internautów jednak znacząco przedkładają się na zainteresowanie prowadzoną przez nas kliniką. Z tej przyczyny warto dbać o najwyższe standardy świadczonych usług i profesjonalną oraz kompetentną obsługę, ponieważ niepochlebne komentarze skutecznie mogą zniszczyć wizerunek kliniki. Jeśli już takie się pojawią, zalecamy zachowanie nerwów na wodzy, przeproszenie i ewentualne uprzejme udzielenie wyjaśnień. Za pozytywne opinie warto natomiast podziękować, zachęcając tym samym do dalszych interakcji. Powszechnie panująca pozytywna opinia to najlepsza reklama dla kliniki, czego mają świadomość specjaliści pracujący w agencji Argonium prowadzący jedynie legalne i etyczne działania w ramach marketingu szeptanego.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie przychodni