Webinary coraz bardziej zyskują na popularności ze względu na aktualną sytuację pandemiczną na świecie. Webinarem określamy szkolenia internetowe lub interaktywne konferencje online, które są przeprowadzane w czasie rzeczywistym, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom dla lekarzy. Transmisja odbywa się zazwyczaj z wykorzystaniem przeglądarki internetowej, która umożliwia przedstawienie prezentacji wideo oraz audio - nie tylko można w taki sposób przedstawiać swoje wywody, ale również pozostać w stałej interakcji z uczestnikami webinaru. Oprócz prezentacji i wykładu podczas webinaru chętnie przedstawiane są artykuły eksperckie, jak również ćwiczenia szkoleniowe.
Jaki jest cel webinarów?
Webinary dla lekarzy i farmaceutów organizowane są zazwyczaj w celu stworzenia profilu eksperckiego firmy, budowania świadomości marki, jak również stworzenie autorytetu firmy, która stanie się rozpoznawalna ze względu na swoją działalność w szerokim gronie. Webinary są organizowane nie tylko w celach promocyjnych marki, ale również w celu wzmocnienia relacji ze środowiskiem medycznym. Webinary powinny być efektownie przygotowane nie tylko pod względem technicznym, ale również merytorycznym, dzięki czemu staną się jedną z chętniej wybieranych form edukacji online. Jeżeli chcesz stworzyć webinar na większą skalę lub dopiero zaczynasz swoją przygodę z webinarami, koniecznie nawiąż współpracę z NeoVinci, która dysponuje własnym studiem nagraniowym w centrum Warszawy.
Jak zorganizować webinar?
Organizacja webinaru jeszcze nigdy nie była tak prosta, a to wszystko dzięki agencji pharmamarketingowej NeoVinci, która nie tylko zajmuje się organizacją zaplecza technicznego, ale również merytorycznym przygotowaniem wydarzenia. Jak już wspomnieliśmy, NeoVinci posiada profesjonalne studio w Warszawie, dzięki czemu do minimum ograniczone są awarie lub problemy z obsługą techniczną projektu przez prelegentów, co czasami może mieć miejsce w zdalnych realizacjach webinarów. NeoVinci zapewnia wsparcie holistyczne webinaru, a więc zajmuje się koordynacją współpracy z liderem opinii, jak również pomaga w opracowaniu odpowiedniej tematyki. Agencja pharmamarketingowa dysponuje również przestronną bazą kontaktów, dzięki czemu zapewni doskonałą frekwencję na webinarze.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie przychodni